Friday, November 20, 2009

Jolana P bass

Täna lõpetasin oma väikese töö otsa.

Minu poole pöörduti murega ja paluti abi.

Sain oma kätte ühe iidse kitarri Jolana P Bass. Pill oli tegelikult üsna kehvas seisus. Lakk oli pillil maha võetud ja üsna ilus nägi välja aga kael oli maru väetiks jäänud ja igal pool ilmnesid praod ja vahed.
Minu eesmärgiks oli pilli elektrisüsteemi ehitus. Omanik oli üritanud seal midagi teha, kuid ebaõnnestus. Tema sõnul oli skeem liiga keeruline.
Aga mina, ei ole olemas liiga keerulist asja... vist. No igal juhul võtsin asja käsile. Lammutasin kõik laiali ja hakkasin otsast pihta. Probleemi põhjustas see, et kõik Jolana toodetud kitarridel on Volume potedel sisendi ja väljundi vahel kondensaator. Muidu on üldine skeem kõik sama. Samuti oli minu ülesandeks pilli varjestamine ja liigsete mürade kõrvaldamine. Kõik juhtmed sai vahetatud korralike võrkvarjestusega juhtmete vastu. Väljund pistik oli natukene iganenud ja vajas uusi juhtmeid ja kontakte. Fooliumiga varjestasin pickguardi, Näppisin veidi siit ja sealt ja valmis ta oligi, ajakulu võiks olla mingi 3 tundi.
Samuti jagasin omanikule veidi näpunäiteid ja soovitasin järgnevaid samme mängimise mugavadamiseks.
Inimene oli rahul, mina samuti. Ilus pill oli muidu...
Pilte ka:

Pildil on näha, et terve pilli elektroonika on maha kistud. Varjestasin Pickguardi fooliumteibiga ära.
Poted ühendasin uuesti ja korralike juhtmetega.

2)Teisel ja kolmandal pildil on näha pill ilma potede ja lülitite ja pickguardita.










No comments:

Post a Comment