Sunday, November 29, 2009

Televiisor,

Järjekordne postitus siis.
Otsustasin natukene rohkem aega kulutada sellesse postitusse ja siit ta tuleb.

Ostsin ühe inimese käest 2 hiigel suurt televiisorit. Kokku kulutasin 150 krooni. Mõlemad telerid on veaga ja minu lootus oli, et suudan need ise ära pradanda. Noo ja mis seal ikka. Loll nagu ma olen, ostsin ära. Koju jõudes avastasin et keegi on neid telereid üsna usinasti ümber ehitanud ja möllanud. Ja kui keegi on juba oma käe külge pannud, siis on teisel inimesel üsna keeruline aru saada, et mis on tehtud. Seega, ühe teleka võib juba vabalt maha kanda. Eks näis mis sest saab.

Teine teler. Sellel on väidetavalt läbipõlenud pool. Toiteahelas on nimelt pool millegi pärast. Ei tea kas filtrina, või millena seda kasutatakse, igal juhul mahlad on välja jooksnud. Kaitse on maha põlenud. Rohkem hetkel ei tea. Teler ise taas üsna massiivne, seega, võiks ju üritada korda teha. Saaksin lõpuks omatuppa teleri.Rahast mul muidugi kahju pole, masu aeg ja raha vähe tegelikult, ainuke raha oli see isegi, aga see oli väike summa mida kaotada ja taas, edaspidi olen targem. Tunduvalt targem. Lisan pilte homme.

No comments:

Post a Comment